Le Grand Départ

16 februari 2016 - Nakhon Pathom, Thailand

KamerThe man who goes alone can start today; but he who travels with another must wait till that other is ready.” – Henry David Thoreau

Hoppa, eindelijk op de Koga. Kabassen eraan, rugzak erop, ketting gesmeerd, de Garmin ready en bidons gevuld. Eerst Bkk uit geraken, geen sinecure met al die brommers en tuktuk's en auto's en bussen en zelfgemaakte karren. Een uurtje stressen en dan wordt het wat rustiger. De gps loodst me feilloos door dorpjes, stadjes en rijstvelden over soms perfecte asfaltwegen maar nu en dan ook bumpy roads. Overal maar dan ook overal is er bevoorrading, net of elk gezin heeft z'n eigen vender. Goed voor mij, food & drinks in overvloed.
De hitte valt me echter zwaar, 35 graden en de zon op menne bol. Volle bak zweten, 4 liter naar binnen gewerkt en ni moete pisse.
Rond 15 u ben ik maar wat blij dat er een heerlijke douche op me wacht in een hotelletje in Nakhon Pathom, 500 Baht voor een ferm kamer.
Eigenlijk wel een deftige stad hier  doch geen enkele "farang" te bespeuren. I feel special now!

1. Ikke Vokke:
    Ferm!!!!!
  2. Katrien:
    16 februari 2016
    Héérlijk! Jij geniet! Top!
  3. Greet:
    16 februari 2016
    Ferm ! je bent goe gestart !
  4. Leen:
    16 februari 2016
    Gij zij nogal ne kerel ;-)