De langste rit tot dusver

19 februari 2016 - Lao Khwan District, Thailand

Opgestaan met ne zure smaak in mijne muil, wellicht van de wodka gisteren.
Maar na het ontbijt ben ik er klaar voor. Al weer goe heet en de wind in de rug. Het gaat ook efkes bergop, bene voelen goe. Al valt het niet echt mee met zo ne zware velo. Ik schat dat hij compleet met bagage en proviand, zo een 35 kilo weegt. Shit, links af, wind in het nadeel, bummer.
Veel lange rechte stukken. Regelmatig stop ik om wat nieuwe drank in de bidons te gooien. Me daarstraks wel mispakt, dacht dak Sprite kocht maar het was iets met muntsmaak. Maar als de burger dorst heeft, drinktem wat er voorhanden is. Banaantjes, zo van die hele kleine, een stuk of vijftien voor 20 baht. Ideaal voor onderweg. Gisteren ook nog wat ORS ingeslagen bij de apotheek, is nodig hier bij deze temperaturen.
Na 114 km kom ik na enig zoeken bij mijn slaapplaats aan, Toong Din Dum Resort. Een oprijlaan van 2,5 km! Volgens de plaatselijke security aan de ingang 1 km Speciaal spel hier want verder is er hier kilometers in de omtrek geen hotel of dergelijke te bespeuren. Vraag me af waarvoor dat dit complex hier dient. Ik ben hier gans alleen...
Dus ma goe rusten dan
Morgen richting Chai Nat.
Met deze link kun je trouwens mijn ritje bekijken:

1. Ikke Vokke:
    19 februari 2016
    Weeral een belevenis rijker. Zorg goed voor jezelf.
  2. Walter:
    Hoe doetem het?
  3. Greet:
    19 februari 2016
    Als het wat dichter bij was ,kwamen we bij jou slapen.
  4. Fie:
    19 februari 2016
    Goe bezig Mol ! Vergeet u kopke ni op tijd in te smeren he ;-) en resort alleen voor u of ni, waar is da feestje ???
    ( wees voorzichtig !)
  5. Katrien: