Ppppai

5 maart 2016 - Pai, Thailand

Rustig en relaxt genoten van een Thais biertje met een stevige cocktail achterna,Pai is chill en zo ben ik ook mijn beddebak ingekropen.
Thailand loopt vol met honden, meestal aardige beestjes en soms al eens eentje die je blaffend achterna rent maar nooit een echt agressief type, buiten dan die eene keer op de fiets toen ik toch even harder op de pedalen duwde, ik won ;) Vanmorgen ontbeten met een aardige viervoeter onder m'n tafeltje, hij deed zich voor als mijn trouwe metgezel, flink naast me lopend, niet opdringerig, net of hij was goed afgericht, week ie geen mm van m'n zijde, dat beestje zal aangevoeld hebben wat voor een aardige vent ik wel ben.
Heel het zwembad voor mezelf, op een ligbedje eindelijk de tijd gevonden om mijn boek voor 3/4de af te werken. Voor ik het besefte werd het 3 u in de namiddag, op het heetste van de dag een tochtje gemaakt rond Pai met enkele bezienswaardigheden langs de route. Het terras van m'n bungalow heeft 2 uitnodigende stoelen, perfect om nog wat verder te lezen tot de zon langzaam ondergaat en de temperatuur aangenaam warm blijft. Naar het schijnt is dat in Belgenland net ietsje anders, voor de zekerheid ff meegeven dat ik hier om 8 u 's avonds in short, t-shirt en teensletten mijn verhaaltje zit neer te poten. Wat dat betreft, hoeft niemand zich zorgen te maken over mij! Ergens val je hier enigszins wel op in korte broek, het gros van de terroristen loopt hier rond in Pai-broek, een soort van pyjama eigenlijk, sommige met overdreven belachelijke prints. Ziet er ni uit als je het mij vraagt, ma soit, wie ben ik om daar over te oordelen. Ik weet dat er onder de lezers hier toch wel enkele zijn met zo een lebberding in hun kleerkast... :)) Juist ook eentje zien passeren in Schotse rok met ontbloot bovenlijf, deje denkt zeker dattem hier reclame moet maken voor William Lawson's, deuh.
Indien alles volgens plan verloopt, daarmee doel ik dan vooral op voldoende deelnemers, ga ik morgen nog een keertje voor 2 dagen op trekking. Je weet nooit wat je allemaal in je oor gefluisterd krijgt van zo een gezapige gids.

1. Meir.andre:
    5 maart 2016
    heel kort jaloers
  2. Ann:
    6 maart 2016
    Alweer een leuk verhaal en mooie foto's. Zo zijn we er precies toch ook een beetje bij.